To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

YRV - MOJE YRV

Arek74 - 2017-02-09, 19:56

jak mi się mój YRV rozsypie, to kolejny będzie Turbo, albo Materia

niesamowite jest, że już za tak małe pieniądze można mieć tak fajna zabawkę

Charadowicz - 2017-02-09, 21:33

Owszem cena za zabawkę fajna, ja niezbyt chciwie patrzę na jej skrzynię biegów ( nie mam doświadczenia w jeździe i jej żywotności ).
Arek74 - 2017-02-09, 22:01

Joki zapewne powie więcej na temat skrzyni w Turbo.....
Joki - 2017-02-09, 23:59

Nie narzekam. Zrobiłem 40tys. od niepotwierdzonego stanu 150tys. Wszystko było OK.
Nowy nabywca też sobie chwali a dużo jeździ.

Arek74 - 2017-02-10, 06:59

a katowałeś auto? jeździłeś agresywnie?

jak taka skrzynia znosi taką jazdę?
no bo auto do takiej jazdy zachęca ;-)

Joki - 2017-02-10, 09:00

Na torze nigdy nim nie byłem a wyścigi spod świateł to nie jest agresywna jazda.
;)

Arek74 - 2017-02-10, 10:14

a nabywca twojego YRV już się zalogował na forum?

ja niedawno poznałem Pana, któy mieszka ode mnie 2km, i jeszcze niedwano miał na podwórku 3 Dai....teraz ma dwa, Siriona i Coure :-)
mały jest świat

Charadowicz - 2017-02-10, 14:39

Jaki był powód sprzedaży tak fajnej zabawki, tej GTI ?
Jedno i tak wychodzi na plus.
Skrzynię automat do tego modelu dostanie się szybciej niż do wersji 4WD, albo manualną, jeśli technicznie podejdzie.

Joki - 2017-02-10, 16:24

Życie zmusiło do sprzedaży. Aczkolwiek to było najfajniejsze autko FWD jakim w życiu jeździłem. Żałuję, że musiałem sprzedać. Nowy nabywca chyba jeszcze się nie zjawił chociaż zapraszałem.
Skrzynie ręczne niektórzy zakładają ale ponoć nie wytrzymują momentu obrotowego? No i mają słabe przełożenie główne.
Skrzynia z L251/651 ma dobre przełożenie ale jest od 1.0 54KM, więc pewnie nie wytrzyma?

Charadowicz - 2017-02-10, 18:49

Pewnie nie wytrzyma, skoro fabrycznie była w automacie. Jaką wagę ma to auto i jak z konsumpcją przy normalnej jeździe ?
Joki - 2017-02-10, 19:31

Masa jak zwykłego YRV koło 950kg.
Turbo palił średnio litr więcej od zwykłego 1.3 który miałem wcześniej. 6,5 na trasie. Do 10 w mieście. Wszystko przy spokojnej jeździe. Depcząc mocniej żłopał, że prawie było widać jak wskazówka opada. Turbo żyje, turbo pije.
Poważnie, jedno depnięcie spod świateł do odcinki i było widać, że wskazówka paliwa trochę opadła.

Charadowicz - 2017-02-10, 19:57

Coś za coś, mój z trochę niższą masą też potrafi łyknąć, to jedyne 90KM ale w 10l mieści się. Porównania w efektach z prawie 50% wyższą mocą nie mam. Wiem że np. dobre stare audi quattro 2,8 przy mocnej zabawie potrafi do 20l wypić z baku ;-) Z mocniejszym Subaru, przy zabawie jest jeszcze gorzej ;-)
Arek74 - 2017-02-10, 20:51

no to spalanie 8l w moim już mnie nie dziwi, hehehhehee


a Turbo z LPG współgrało by ?

Charadowicz - 2017-02-13, 12:54

Nie znam nikogo takiego turbo-lpg, ale to chyba nic nie znaczy ;-)
DETT - 2017-02-14, 23:10

Pewnie by współgrało. Kwestia skomponowania odpowiedniej instalacji. Potrzebny jest ogarnięty gazownik. Subarowcy, mimoo że uchodzą za krezusów i burżujów zaskakująco często gazują Imprezy WRX i Forestery XT. Instalacją to takiego 2-2,5 litrowego turbo o mocy 250-300 KM zaczyna się od 3,5k zł w górę.

EDIT:
Nie wierzę że to napisałem... :shock:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group