To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

Trevis - Tym razem ja mam prośbę o rozkodowanie VIN

Joki - 2017-08-29, 16:37
Temat postu: Tym razem ja mam prośbę o rozkodowanie VIN
Soiret, uprzejmie proszę:
JDAL651S000003831
8-)

soiret - 2017-08-29, 17:05
Temat postu: VIN Trevisa
Joki napisał/a:
Soiret, uprzejmie proszę:
JDAL651S000003831
8-)


Zrobi się ,załatwi się czyżby kolekcja się powiększyła ,albo ma zamiar powiększyć ?


Joki - 2017-08-29, 19:04

Dziękuję. Zmiana autka się szykuje. Cuore był tymczasowy z braku laku. Trafiła się okazja to kupiłem. Teraz będzie na sprzedaż a wchodzi to co mi się marzy. W przyszłości niewykluczony swap na K3-VET
Ma być mały i zły.
:mrgreen:

Joki - 2017-09-13, 22:01

I od razu garść pytań...
Czy pas przedni i okulary są takie same jak w L251? Na zdjęciach w sieci wygląda tak samo. Przynajmniej pas przedni. Zarówno dolna belka, górna i środkowa wyglądają identycznie. Okulary nie jestem pewny.
Będę potrzebował dolną i górna belkę i lewy okular.

soiret - 2017-09-16, 19:16

Joki napisał/a:
I od razu garść pytań...
Czy pas przedni i okulary są takie same jak w L251? Na zdjęciach w sieci wygląda tak samo. Przynajmniej pas przedni. Zarówno dolna belka, górna i środkowa wyglądają identycznie. Okulary nie jestem pewny.
Będę potrzebował dolną i górna belkę i lewy okular.


Zapomniałem chyba dodać na PRIV ,że te 2 belki są oczywiście take same jak w L251 Cuore ,ale z wersji po lifcie i takich musisz szukać .

pawka - 2017-09-18, 11:21

To przy okazji pytanie do znawców:czy pasowałby do trevisa silnik m.in. z cuore L276 - 1KR-FE ? Trevis to chyba najładniejsze auto popełnione przez Dai ,ale ryzyko z silnikiem...Nie wiadomo co kupisz i na jak długo..Kombinuję na przyszłość stąd domysły czym zastąpić w razie końca jednostki.Oczywiście lepszy byłby 1.3 ale 1KR-FE chyba prostszy w montażu??
Joki - 2017-09-18, 15:46

Włożyć się da na pewno. Podłużnice i zawias z przodu jest prawie identyczny. W końcu to ta sama płyta podłogowa.
pawka - 2017-09-18, 19:35

A widzisz! Myślałem, że ostatni wypust cuore różni się zupełnie od poprzedników.Ta sama płyta podłogowa i rozstaw kół daje spore szanse na powodzenie! :-)
Joki - 2017-09-18, 19:43

Silnik jest tak samo zawieszony. W przeciwieństwie do wcześniejszych generacji jego zawieszenie w Trevis-ie jest zupełnie inne. Takie jak w L276 i M3.
Na pewno jednak łapę prawą i lewą trzeba będzie przerobić. Chociaż przyjrzę się jutro jak bardzo się różnią.

pawka - 2017-09-19, 08:30

Swoją drogą szkoda , że mimo zmiany nie montowano tego silnika w Trevisie.Zrozumiałe , firma kończyła produkcję lecz silnik zostawili od poprzednika?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group