To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

Cuore - Woda na podłodze

Adute - 2017-11-27, 23:41
Temat postu: Woda na podłodze
Witam. Od początku posiadania Cuoriana mam problem z mokrą podłogą po większych deszczach (dużych kałużach). Nawet nie jest wilgotna, tylko robi się jezioro. Myślałem, że po prostu podłoga to sito, ale dzisiaj okazało się, że jest tylko jedno ognisko korozji (dziura), na podłodze (w nogach prawego tylnego pasażera). Poza tym jedna łatka, a reszta to oryginalna zdrowa podłoga bez rdzy. Podejrzewam, że bez zdjęcia całej tapicerki i wygłuszenia się nie obejdzie? Czy może L701 ma jakiś słaby punkt?
soiret - 2017-11-29, 22:57
Temat postu: Re: Woda na podłodze
Adute napisał/a:
Witam. Od początku posiadania Cuoriana mam problem z mokrą podłogą po większych deszczach (dużych kałużach). Nawet nie jest wilgotna, tylko robi się jezioro. Myślałem, że po prostu podłoga to sito, ale dzisiaj okazało się, że jest tylko jedno ognisko korozji (dziura), na podłodze (w nogach prawego tylnego pasażera). Poza tym jedna łatka, a reszta to oryginalna zdrowa podłoga bez rdzy. Podejrzewam, że bez zdjęcia całej tapicerki i wygłuszenia się nie obejdzie? Czy może L701 ma jakiś słaby punkt?


A tak co tam chcesz wygłuszać ? Najpierw musisz wszystko wyciągnąć wszystkie fotele ze środka ,by zobaczyć czy tylko w tym miejscu jest naturalna klimatyzacja i jeśli się da wycinać i wspawać część podłogi z blachy jeśli ktoś się zgodzi to zrobić za takie pieniądze jak zechce a kolegę kwota nie przestraszy.Nawet gdybyś się zgodził na taką robotę to i tak musi wszystko ze środka być wybebeszone.Powód jest prosty mała iskra z migomatu i auto gaszą chłopaki z czerwonego auta takie przynajmniej są zasady spawania .Chyba ,że to zrobi jakiś kamikaze ,który nie boi się niezłego paleniska.

EVgarage - 2017-11-30, 08:16

Prawda. Poza tym wyjęcie foteli i wykładziny z podłogi to jest maks 15min więc nie ma się co szczypać.
soiret - 2017-11-30, 16:56

Jeśli jak piszesz jest mało tej wentylacji to pewnie da się coś połatać ,bo jak zapuścisz do takiego stanu ,że wszystko zgnije to nie będzie to opłacalne robić ,bo podroży wartość auta.
Adute - 2017-12-01, 21:39

Łe, nie chodziło mi o to, czy do spawania trzeba wyjąć wnętrze, bo to wiem. :D Miałem na myśli skąd tyle wody w środku, skoro jest tylko jedna dziura?
soiret - 2017-12-01, 22:40

Adute napisał/a:
Łe, nie chodziło mi o to, czy do spawania trzeba wyjąć wnętrze, bo to wiem. :D Miałem na myśli skąd tyle wody w środku, skoro jest tylko jedna dziura?


A myślisz ,że jak jest mała dziura to nie naleci ,a jesteś pewny ,że w innym miejscu na podłodze na łączeniu blach nie ma przecieku.Radzę samemu wszystko wyjąć i zobaczyć ,bo możesz się zdziwić jak ta dziurka nie będzie dziurką a sporym kawałkiem skorodowanej blachy.Po wyjęciu wszystkiego widać i można ocenić ile trzeba będzie naprawić.Przecież jak masz mokro na podłodze to wykładzina kolego pleśnieje i wchodzi w nią grzyb i korozja jeszcze bardziej postępuje a na dodatek zapewne to wszystko śmierdzi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group