To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

Sirion - rozrzad

Mac.Gyver - 2016-02-17, 19:53
Temat postu: rozrzad
Witam poratuje mnie moze ktos schematem jak ustawic rozrzad z wariatorem w daihatsu sirion m1 z 2003r?? Pozdrawiam
Joki - 2016-02-17, 22:06

Jaki silnik?
Mac.Gyver - 2016-02-19, 19:45

No tak zapomniałem silnika napisac :) silniczek to 1.0 43kw 58km ;-)
Mac.Gyver - 2016-03-06, 13:08

To jest szansa na ten schemat?? :?:
soiret - 2016-03-07, 09:11

Mac.Gyver napisał/a:
To jest szansa na ten schemat?? :?:
Podaj VIN auta i puszczę schemat .
katowice174 - 2016-03-18, 01:07
Temat postu: nr VIN
witam, miałem małe kłopoty z logowaniem wiec pisze z innego nicka a wiec win do mojego siriona to : jdam100s000552945 silnik jak wyżej 1.0 43kw 58km rok 2003 naprawde bede wdzieczny za schemat bo już nie wiem gdzie szukac... Pozdrawiam
[/quote]

soiret - 2016-03-18, 22:07
Temat postu: Rozrząd
Jeśli coś koledze pomoże to tak to tak to jest zbudowane
katowice174 - 2016-03-20, 09:55

Ogromne dzieki, juz myslałem ze musze jezdzic bez ustawienia wariatora, schemat praktycznie był niedostepny :-/ Pozdrawiam :-)
soiret - 2016-03-20, 18:30
Temat postu: rozrząd
Cieszę się ,że mogłem pomóc .Oby auto się dobrze sprawowało.
katowice174 - 2016-11-01, 16:07
Temat postu: rozrząd (fazy rozrzadu)
Witam niestety schemat budowy nic nie pomógł jednak bo to niestety nie to... :(

Więc jeżeli ktoś ma jeszcze jakies materiały na temat ustawienia zmiennych faz rozrzadu to bede wdzięczny... Pozdrawiam

Farmer - 2017-06-19, 10:06

Mam podobny problem, z tym że wszystko ustawiłem według znaków a jednak autko zamula. Silnik 1.0 EJ - VE

Generalnie wszędzie są oznaczenia na tym filmie widać co i jak:

https://www.youtube.com/watch?v=AI-mlGp5z5I

Na wariatorze na masz kropkę na jednym zębie, ustawiasz ją w linii z przetłoczeniem na obudowie.
https://photos.google.com/photo/AF1QipPAmiM9QLcAtgxfR-VvPm3UKY5F6Mblpcux7fGd

Na trybach wałków rozrządu masz podwójne oznaczenia jedna na zębach, drugie między zębami.
https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipOBCNEbtyKXREI1jj_q_y5nopfCeFVPIhx3ebKf

Generalnie, tłok nr 1 ustawiasz w punkcie szczytowym i teoretycznie oznaczenie na wariatorze ma być w linii z tym na obudowie.

Tyle teorii ale jak mówię, u mnie to średnio działa... auto troszkę zamula. Muszę zdjąć dekiel i jeszcze raz się temu przyjrzeć, czy aby na pewno tłok mam w punkcie szczytowym gdy wariator jest ustawiony na oznaczeniach.

Mam nadzieję że pomogłem, komuś..

Joki - 2017-06-19, 17:09

Cytat:
Mam nadzieję że pomogłem, komuś.

Z pewnością. Jeśli nie już to w przyszłości. Warto opisywać swoje doświadczenia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group