Objawy kończącej się tulejki w elektrycznym wspomaganiu? |
Autor |
Wiadomość |
Joki
Administrator
Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 1944 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-10-12, 13:14 Objawy kończącej się tulejki w elektrycznym wspomaganiu?
|
|
|
Witam serdecznie.
Darek pisał niedawno w jednym z tematów dotyczących Siriona M3, że w elektrycznym wspomaganiu, zastosowanym po raz pierwszy w tej generacji i równoległych L251, L651 itp, zużywa się szybko jakaś tulejka? Stąd moje pytanie, jak to poznać? Czym się to objawia? |
_________________ Sebastian
http://logado.pl |
|
|
|
|
Darek
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 121 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2015-10-12, 22:38
|
|
|
objawia się głośnym stukaniem nawet na minimalnych nierównościach na prostej drodze. |
_________________ M201, było M301 , było L501 |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 1944 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
Mako.Ms
Samochód: Sirion 1.3 S '06
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2015-11-09, 15:58
|
|
|
Witam,
teraz powiedzcie mi jak to naprawic bo jest to mega wkurzajace. |
|
|
|
|
Darek
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 121 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2015-11-09, 22:37
|
|
|
regeneracja maglownicy i po kłopocie. Jest wiele firm nawet korespondencyjnie naprawią w 24h. |
_________________ M201, było M301 , było L501 |
|
|
|
|
Mako.Ms
Samochód: Sirion 1.3 S '06
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2015-11-10, 09:43
|
|
|
Maglownicy tej w przekladni? Czy jakiejs innej np w kolumnie kierowniczej. Ile moze kosztowac? |
|
|
|
|
Darek
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 121 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2015-11-11, 05:22
|
|
|
szczęście w nieszczęściu że to wspomaganie elektryczne więc koszty naprawy mniejsze. U mnie demontaż i montaż 200zł, koszt regeneracji przekładni kierowniczej 200 zł; razem zł 400.
Przy demontażu przekładni trzeba było odkręcać i opuszczać przednie zawieszenie inaczej nie chciała wyjść.
U ciebie tutaj masz np http://szamotuly-regenera...lkopolskie.html |
_________________ M201, było M301 , było L501 |
|
|
|
|
Mako.Ms
Samochód: Sirion 1.3 S '06
Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2015-11-13, 00:01
|
|
|
Dzieki za info. Dam znac czy to pomoglo. |
|
|
|
|
Darek
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 121 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2016-02-08, 20:36
|
|
|
pomogło ? |
_________________ M201, było M301 , było L501 |
|
|
|
|
trebor
Samochód: Daihatsu siron 1.3 87KM
Dołączył: 26 Wrz 2017 Posty: 4 Skąd: Błonie
|
Wysłany: 2017-09-26, 19:22
|
|
|
Darek napisał/a: | szczęście w nieszczęściu że to wspomaganie elektryczne więc koszty naprawy mniejsze. U mnie demontaż i montaż 200zł, koszt regeneracji przekładni kierowniczej 200 zł; razem zł 400.
Przy demontażu przekładni trzeba było odkręcać i opuszczać przednie zawieszenie inaczej nie chciała wyjść.
U ciebie tutaj masz np http://szamotuly-regenera...lkopolskie.html |
Witaj
Możesz napisać gdzie tak tanio ci zregenerowali magiel? |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 1944 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-05-01, 15:16
|
|
|
Cały czas sądziłem, że chodzi o jakąś tulejkę przy kolumnie kierowniczej i elektrycznym wspomaganiu. Teraz jednak dotarło do mnie, że chodzi chyba o tulejkę na wyjściu wewnętrznego drążka kierowniczego z przekładni?
Czy mam rację? |
_________________ Sebastian
http://logado.pl |
|
|
|
|
|