Forum Daihatsu Strona Główna Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sirion m1 ustawienie rozrzadu silnik EJDE 1.OBenz
Autor Wiadomość
Jdbr 

Dołączył: 06 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: Internet
Wysłany: 2017-10-12, 21:28   Sirion m1 ustawienie rozrzadu silnik EJDE 1.OBenz

Kilka dni temu wymieniałem uszczelke pod głowica,
Dałem głowice do splanowania,wymiany uszczelniaczy,regulacjii zaworów.
Majster wszystko dokładnie zrobił i UMYŁ TYM SAMYM ZMYŁ MOJE OZNACZENIA NA WAŁKACH.
Iod tygodnia walczę z ustawieniem rozrzadu.Rozrusznik kręci ale nie odpala
MOGĘ LICZYC NA FACHOWĄ PORADĘ
PZDR
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-10-12, 21:44   

Ustawienie zębatek paska wg znaków widocznych. Dokładnie tak, jak są kropki. Jeśli chodzi zaś o same wałki to też są na nich kropki (na zielono):



Ostatnio zmieniony przez Joki 2017-10-31, 22:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jdbr 

Dołączył: 06 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: Internet
Wysłany: 2017-10-13, 09:38   

to nie jest silnik EJ DE
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-10-13, 12:24   

To jest EJVE, i mam z niego wyraźniejsze zdjęcia. Oznaczenia są takie same, sprawdziłem. Same wałki też są takie same, różnica polega na wypustkach na końcu wałka dolotowego.
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Jdbr 

Dołączył: 06 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: Internet
Wysłany: 2017-10-13, 18:18   

wobec powyższego to posiłkowałem się takimi wałkami ale ustawiałem rozrząd na te dolne znaki(te dwa punkty na wałkach)Jeżeli masz dokładniejsze zdjęcia to poproszę,jutro będę czwarty raz rozbierał i składał(myślę że już ostatni raz)
pzdr
Jeżeli wszystko się uda to kolego w nagrodę będzie niespodzianka.
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-10-13, 21:49   

To jest chyba najsensowniejsze zdjęcie z silnika EJDE jakie mam:



Nic do tematu nei wnosi, wszystko jest tak samo. Na tym konkretnym zdjęciu wałki są o jeden ząbek na pasku rozrządu przed znakami. Jak poskładasz wszystko wg oznaczeń i pierwszy cylinder w GMP, nie ma we wsi, musi działać. Chyba, że wypluwa jakiś błąd i dlatego nie odpala.
Ostatnio zmieniony przez Joki 2017-10-31, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jdbr 

Dołączył: 06 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: Internet
Wysłany: 2017-10-16, 11:36   

przed chwila poskładałem wg zdjęcia silnik zapalił,Obroty zaczeły falować w przedziale 2,5-3tyś,z ryry wychowej dawał niebieski dym.Wyłączyłem silnik odczekałem minutęi ponownie uruchomiłem,tym razem obroty skoczyły na 7tyś potrzymałem tak parę sekund i wyłączyłem.Trzy razy uruchamiałem i za każdym razem obroty były b.wysokie.Nadal jestem w czarnym lesieco go boli????
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-10-18, 06:53   

Może za dużo powietrza? Sprawdź wszystko przy przepustnicy, szczelność dolotu, podłączenie wiązek
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Jdbr 

Dołączył: 06 Paź 2017
Posty: 13
Skąd: Internet
Wysłany: 2017-10-31, 20:02   

I wszystko jasne,uszczelka kolektora ssącego nie była oryginalna,nie zaślepiała części otworów.Po wymianie silnik pracuje tak jak powinien
Wszystkim dziękuję za rady
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10