Sirion m1 ustawienie rozrzadu silnik EJDE 1.OBenz |
Autor |
Wiadomość |
Jdbr
Dołączył: 06 Paź 2017 Posty: 13 Skąd: Internet
|
Wysłany: 2017-10-12, 21:28 Sirion m1 ustawienie rozrzadu silnik EJDE 1.OBenz
|
|
|
Kilka dni temu wymieniałem uszczelke pod głowica,
Dałem głowice do splanowania,wymiany uszczelniaczy,regulacjii zaworów.
Majster wszystko dokładnie zrobił i UMYŁ TYM SAMYM ZMYŁ MOJE OZNACZENIA NA WAŁKACH.
Iod tygodnia walczę z ustawieniem rozrzadu.Rozrusznik kręci ale nie odpala
MOGĘ LICZYC NA FACHOWĄ PORADĘ
PZDR |
|
|
|
|
EVgarage
Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017 Posty: 282 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-12, 21:44
|
|
|
Ustawienie zębatek paska wg znaków widocznych. Dokładnie tak, jak są kropki. Jeśli chodzi zaś o same wałki to też są na nich kropki (na zielono):
|
Ostatnio zmieniony przez Joki 2017-10-31, 22:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jdbr
Dołączył: 06 Paź 2017 Posty: 13 Skąd: Internet
|
Wysłany: 2017-10-13, 09:38
|
|
|
to nie jest silnik EJ DE |
|
|
|
|
EVgarage
Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017 Posty: 282 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-13, 12:24
|
|
|
To jest EJVE, i mam z niego wyraźniejsze zdjęcia. Oznaczenia są takie same, sprawdziłem. Same wałki też są takie same, różnica polega na wypustkach na końcu wałka dolotowego. |
_________________ Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/ |
|
|
|
|
Jdbr
Dołączył: 06 Paź 2017 Posty: 13 Skąd: Internet
|
Wysłany: 2017-10-13, 18:18
|
|
|
wobec powyższego to posiłkowałem się takimi wałkami ale ustawiałem rozrząd na te dolne znaki(te dwa punkty na wałkach)Jeżeli masz dokładniejsze zdjęcia to poproszę,jutro będę czwarty raz rozbierał i składał(myślę że już ostatni raz)
pzdr
Jeżeli wszystko się uda to kolego w nagrodę będzie niespodzianka. |
|
|
|
|
EVgarage
Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017 Posty: 282 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-13, 21:49
|
|
|
To jest chyba najsensowniejsze zdjęcie z silnika EJDE jakie mam:
Nic do tematu nei wnosi, wszystko jest tak samo. Na tym konkretnym zdjęciu wałki są o jeden ząbek na pasku rozrządu przed znakami. Jak poskładasz wszystko wg oznaczeń i pierwszy cylinder w GMP, nie ma we wsi, musi działać. Chyba, że wypluwa jakiś błąd i dlatego nie odpala. |
Ostatnio zmieniony przez Joki 2017-10-31, 22:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jdbr
Dołączył: 06 Paź 2017 Posty: 13 Skąd: Internet
|
Wysłany: 2017-10-16, 11:36
|
|
|
przed chwila poskładałem wg zdjęcia silnik zapalił,Obroty zaczeły falować w przedziale 2,5-3tyś,z ryry wychowej dawał niebieski dym.Wyłączyłem silnik odczekałem minutęi ponownie uruchomiłem,tym razem obroty skoczyły na 7tyś potrzymałem tak parę sekund i wyłączyłem.Trzy razy uruchamiałem i za każdym razem obroty były b.wysokie.Nadal jestem w czarnym lesieco go boli???? |
|
|
|
|
EVgarage
Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017 Posty: 282 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-18, 06:53
|
|
|
Może za dużo powietrza? Sprawdź wszystko przy przepustnicy, szczelność dolotu, podłączenie wiązek |
_________________ Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/ |
|
|
|
|
Jdbr
Dołączył: 06 Paź 2017 Posty: 13 Skąd: Internet
|
Wysłany: 2017-10-31, 20:02
|
|
|
I wszystko jasne,uszczelka kolektora ssącego nie była oryginalna,nie zaślepiała części otworów.Po wymianie silnik pracuje tak jak powinien
Wszystkim dziękuję za rady |
|
|
|
|
|