Forum Daihatsu Strona Główna Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
L651 Trevis, co nieco o tym sympatycznym autku.
Autor Wiadomość
Joki 
Administrator


Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 1934
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-19, 22:29   L651 Trevis, co nieco o tym sympatycznym autku.

Trevis, nawiązujący stylistyką do Mini, znany w Japonii jako Mira Gino, to bardzo ciekawy lecz wyjątkowo rzadko spotykany model Daihatsu.


Technicznie bazuje na Cuore L251. Można by napisać, że to po prostu Cuore L251 ze zmienionym kształtem nadwozia i wnętrzem. Z wyglądu bardzo przypomina Cuore L7. Jest jednak od niego większy. Przede wszystkim wyższy i obszerniejszy w środku.
Wyposażony jest w taki sam silnik 1.0, EJ-VE , z plastikowym kolektorem dolotowym. Nie ma nic wspólnego z silnikami stosowanymi w Toyocie Yaris, tak jak to często obiecują sprzedający!
Zużycie paliwa między 3,5 a 5 l./100km. w zależności od rodzaju trasy i stylu jazdy.
Identyczne z L251 zawieszenie. Wahacze trójkątne połączone ze stabilizatorem łącznikiem na sworzniach kulowych.
Tylne zawieszenie takie same jaki w L251 i L7
Dokładnie taka sama skrzynie biegów.
Autka bardzo niezawodne. Silnik tak jak innych modelach wymaga pilnowania stanu oleju, którego jest w silniku bardzo mało. Zaniedbanie tej czynności może prowadzić do jego uszkodzenia. Blachy tak jak w innych modelach niezbyt odporne na korozję. Wybierając egzemplarz dla siebie warto zwrócić uwagę na ich stan w okolicy progów (szczególnie przy tylnych nadkolach), tylnych i przednich błotników przy połączeniu ze zderzakiem.
Samochód występuje wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej. Nawet w podstawowej wersji jest dobrze wyposażony. Jest elektryczne wspomaganie kierownicy, ABS, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby (wszystkie) i lusterka. W wielu egzemplarzach klimatyzacja ręczna. W bogatszej wersji zamontowano dodatkowo skórzaną kierownicę MOMO i aż sześć poduszek powietrznych. Nie występuje jednak wersja ze światłami przeciwmgielnymi.
Były też dostępne egzemplarze z klasyczną, automatyczną, czterobiegową skrzynia biegów produkcji Aisin Warner. Ręczna skrzynia biegów montowana w Trevisie to M5H, taka sama jak w wielu innych modelach Daihatsu. Skrzynie M5H różnią się wersją do konkretnego modelu w zależności od konfiguracji przełożeń.
Uwaga! Autko nie ma nic wspólnego z Toyota Yaris!
_________________
Sebastian
http://logado.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 8