L251 automat a manual |
Autor |
Wiadomość |
Wujeczek
Samochód: Daihatsu Materia 2012, Daihatsu Cuore
Wiek: 31 Dołączył: 27 Wrz 2020 Posty: 18 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2021-10-17, 18:27 L251 automat a manual
|
|
|
Witam chcialbym sie dowiedziec czy jest roznica w silniku miedzy automatem a manualem. Bo zastanawiam sie nad kupnem kolejnej Cuore l251 lub nowszej i kusi mnie przekladka na automat. Mam dawce ale silnik bylby tutaj do wymiany. A tak w ogole gdyby ktos z Małopolski mial do sprzedania Cuore (musi miec 4 drzwi) to z mila checia przyjme pw |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 1947 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2021-10-17, 20:18
|
|
|
Nie ma różnicy. Przekładałem nawet silnik z L251 AT do Siriona M1 MT, w którym jest nieco inna głowica i też się da. 😉 |
_________________ Sebastian
http://logado.pl |
|
|
|
|
Wujeczek
Samochód: Daihatsu Materia 2012, Daihatsu Cuore
Wiek: 31 Dołączył: 27 Wrz 2020 Posty: 18 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2021-10-22, 12:12
|
|
|
Okej a jesli chodzi o sprzegło w automacie to jakie? Plus jak odpowietrzyć skrzynie automatyczną po wymianie oleju ? |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 1947 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2021-10-22, 18:18
|
|
|
W automacie jest sprzęgło hydrokinetyczne zwane konwerterem momentu obrotowego.
Jeśli chodzi o odpowietrzanie skrzyni to przy wymianie dynamicznej automat to robi i nic się nie zapowietrza a przy zwykłej wymianie też nie ma potrzeby. |
_________________ Sebastian
http://logado.pl |
|
|
|
|
Wujeczek
Samochód: Daihatsu Materia 2012, Daihatsu Cuore
Wiek: 31 Dołączył: 27 Wrz 2020 Posty: 18 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2021-10-24, 22:44
|
|
|
Joki prawda taka ze jak sam nie dojde do sedna to ciezko juz w tych autach szukac pomocy. Od gory w tej skrzyni jest taki zakrecany otwor (10cm srednicy ). Plus ze w tej skrzyni nie ma korka przelewowego no ale niby jest bagnet. Swoja droga daihatsu to super auta ale fun z nimi sie konczy wraz z malejącym co miesiac czesciami |
|
|
|
|
|