Forum Daihatsu Strona Główna Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryczny Sirion M1
Autor Wiadomość
Joki 
Administrator


Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 1934
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-04-22, 20:41   

...albo prosty układ fototranzystor - LED plus kilka dodatkowych elementów.
Naprawdę jestem pełen podziwu dla Twojego projektu.
_________________
Sebastian
http://logado.pl
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-23, 08:23   

Dzięki ;)

Fototranzystor czy cuś w ten deseń to chyba odpada bo dioda w ładowarce jest dwukolorowa. W zasadzie nie wiem, nigdy nie interesowałem się takimi tematami ale sądzę, że światłowód będzie dużo prostszym rozw.
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-29, 07:35   

Kolejne kroki poczynione; zacząłem składać wnętrze, co jest dość czasochłonne przez montaż dodatkowych wygłuszeń oraz konserwację skórzanych foteli.



Miałem też problem z ABSem, wypluwał błąd z nieprawidłowym sygnałem z jednego z czujników ale po kolejnej jeździe próbnej wydaje się, że problem jest rozwiązany.

Problem, który wyskoczył w międzyczasie to awaria elektrycznej pompy do wspomagania produkcji niemieckiej, wydaje się, że bez konkretnej przyczyny... Problem niskiej rangi i mam już pompę na podmiankę.
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-29, 07:47   

Przy okazji sprawdzania ABSu chciałem tez sprawdzić przyspieszenie. Nie jechałem jeszcze szybciej niż 80 bo jednak trochę straszno bez wykończonego wnętrza ale jest nieźle, jestem całkowicie zadowolony z przyspieszenia. Maksymalny prąd, jaki "udało" się pobrać z akumulatorów to 664A. ;)

Poniżej zamieszczam linki do filmików na FB, zapraszam do oglądania, powinny działać bez logowania:
https://www.facebook.com/...54539744686090/
https://www.facebook.com/...?type=3&theater

Życzę przyjemnego dużego łikędu ;)
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-02, 15:07   

Kupiłem powtarzacze kierunków od corolki ale pomimo, że są bardzo podobne to nie pasują, pech.

Proszę o pomoc w kwestii sprężn, przestawiałem dziś autko i patrzyłem jak to wszystko wygląda i możę jednak trzeba ogarnąć sztywniejsze na tył. W związku z tym pytanie, czy tylne sprężyny w Sirionie i YRV są różne?
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-13, 07:00   

Kolejny progres:

Konkretnie to wnętrze jest już prawie gotowe


A skoro mieliśmy przymrozek na początku tygodnia to przetestowałem grzałeczkę powietrza. W 15min temp wzrosła o 10C, co uważam za przyzwoity wynik, wsiadłszy do środka było czuć różnicę ;)
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Joki 
Administrator


Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 1934
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-05-13, 08:15   

Wciąż pełen podziwu jestem. BTW: co to za fotele?
_________________
Sebastian
http://logado.pl
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-13, 17:31   

To oryginalne fotele Siriona w skórze ;) Konsola środkowa też jest pomalowana na ten beżowy do kompletu
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-20, 07:28   

Konsola środkowa gotowa. Razem z zegarem do zdalnego sterowania nawiewem i ogrzewaniem.


Przód prawie poskładany. Bardzo mi się podoba lita atrapa chłodnicy zamiast typowej kratki
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-27, 07:31   

Taka sytuacja:


Papierkologia, żeby zarejestrować normalnie w toku a w międzyczasie przejechałem 119km jednego dnia. Doładowałem się dla pewności 30min ale sądzę, że dojechałbym nawet i bez tego.
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Joki 
Administrator


Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 1934
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-05-27, 09:06   

Piękny i jedyny chyba w tym kolorze.
Wielki szacun i gratulacje!
Mi pozostaje tylko zazdrościć.
_________________
Sebastian
http://logado.pl
 
 
Arek74 

Samochód: YRV
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 189
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-27, 10:36   

gratulacje

i tu wcale nie chodzi o pieniądze...i to jest super
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-28, 07:48   

Dziękuję ;)

Kolor na pewno jest unikatowy bo wg mojej własnej receptury. Superancko się mieni w słońcu
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Joki 
Administrator


Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 1934
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-06-07, 07:01   

Mam jeszcze pytanie techniczne w kwestii wyciągania silnika. Da się go wyjąć bez stawiania auta na podnośnik kolumnowy i bez bloczka do podwieszenia silnika?
W aucie nie ma pasa przedniego, błotników i maski, więc dostęp od frontu jest dobry.
_________________
Sebastian
http://logado.pl
 
 
EVgarage 

Samochód: Sirion M1, Cuore L7
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 282
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-07, 12:01   

Wg mnie najłatwiej jest zdemontować całą ramę i wówczas auto może stać na dwóch kobyłkach a ramę nawet na żabie i rurce się wyciągnie. Później już nie ma problemu.

Jeśli chcesz wyjąć tylko silnik bez ruszania tych rzeczy to raczej jakiś żuraw będzie nieodzowny. Przy czym, wg mnie nie ma dostatecznego dostępu w samochodzie żeby odkręcić skrzynię od silnika.
Jeśli chcesz próbować tak to rozwiązać to największy problem będize z tylną łapą ale od dołu powinno dać się wykręcić śrubę w tulei
_________________
Blog EV: https://www.facebook.com/evgaragepl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 8