Forum Daihatsu Strona Główna Forum Daihatsu
Forum poświęcone tematyce aut japońskiej marki Daihatsu.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Olej w mostach
Autor Wiadomość
niki68

Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 30
Skąd: Łuków
Wysłany: 2017-11-22, 00:00   Olej w mostach

Jak w temacie. Wymieniał ktoś? Gdzieś czytałem, że jak nie ciekną to lepiej nie ruszać. Korek spustowy widziałem, że jest odkręcalny, a wlewowy? Są tam jakieś elementy uszczelniające?
Przebieg 150 tys. Wymienić, czy dać sobie spokój?
 
 
soiret 
MADE IN JAPAN


Samochód: Terios J102 ,Cuore L251
Wiek: 49
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 570
Skąd: wielkopolska

Wysłany: 2017-11-22, 17:35   Re: Olej w mostach

niki68 napisał/a:
Jak w temacie. Wymieniał ktoś? Gdzieś czytałem, że jak nie ciekną to lepiej nie ruszać. Korek spustowy widziałem, że jest odkręcalny, a wlewowy? Są tam jakieś elementy uszczelniające?
Przebieg 150 tys. Wymienić, czy dać sobie spokój?


Nie bardzo kumam kto tak koledze wciskał takie kity ,że lepiej nie ruszać .Zdaje się ,że to auto używane to niestety przed zakupem chyba odłożyłeś z 1 tys. na niezbędne wymiany oleju w 2 mostach ,skrzyni ,płyn chłodniczy i płyn wspomagania, filtr powietrza ,oleju i p. pyłkowy. W mostach jest łeb na śruby na klucz oczkowy jak i w misce olejowej.Jak sam się nie przekonasz czy jest tam olej i jaki jego stan wizualny to masz raczej wtedy pewność ,że auto pojeździ.
 
 
niki68

Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 30
Skąd: Łuków
Wysłany: 2017-11-22, 21:41   Wymiany pozakupowe

Oczywiście zrobiłem prawie wszystko co trzeba :-)
Wymieniony olej w silniku.
Wymienione świece irydowe.
Wymieniony (dolany) olej do reduktora i tylnego mostu. Olej był w bardzo dobrym stanie, poziom na 90 %. Mechanik stwierdził, że wystarczy dolewka.
Wymieniony pasek wielorowkowy. Wymieniony płyn w chłodnicy. Sprawdzony olej w skrzyni.
Wymieniony filtr powietrza.
Został na wiosnę przegląd klimy i filtr kabinowy i wymiana oleju w skrzyni, płyn wspomagania.
Do rozwiązania został tylko skorodowany gwint na śrubę holowniczą. Tu mam zamiar kupić większy rozmiar śruby i nagwintować.
Od chłopaków z ekipy terenowej wiem, że za te śruby mam nie próbować wyciągania autka z błota bo ciągnący straci przednią szybę.
Jak radziłeś mam śmigać tak, aby się nie zakopać.
Na obecną chwilę autko spala 12 l gazu. Jazda mieszana + dwa wypady w teren na jeden zbiornik gazu. Jestem bardzo zadowolony.
Odpukać i szerokości :-)
 
 
Cezar 

Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 52
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2018-01-19, 16:29   

Ja wymieniłem mechanizm przód 0.45l 75w90 skrzynia 2.2l 75w80 dyfer TYŁ 1.8l 75w90 ls według tego co czytałem to powinno się wymieniać co 90 tyś
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 8