Sirion M3 - Śruba koła pasowego |
Autor |
Wiadomość |
Yasek
Samochód: Sirion M3 1L,Charade G100 1L
Dołączył: 22 Mar 2019 Posty: 120 Skąd: Harrogate
|
|
|
|
|
karloss
Dołączył: 12 Lis 2017 Posty: 158 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-06-03, 06:58
|
|
|
Spytaj w Agmar Poznań. Może będą mieć. |
_________________ Daihatsu Sirion 1.3
Było YRV 1.0 |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 1973 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-06-03, 07:25
|
|
|
Yasek napisał/a: | znacie lepsze opcje ? |
Pytałeś w ASO Toyoty? |
_________________ Sebastian
http://logado.pl |
|
|
|
|
Yasek
Samochód: Sirion M3 1L,Charade G100 1L
Dołączył: 22 Mar 2019 Posty: 120 Skąd: Harrogate
|
Wysłany: 2020-06-19, 18:27
|
|
|
Szukając metod odkręcenia śruby koła pasowego, pojawiała się także informacja o konieczności wymiany jej na nową podczas napraw, gdy była wykręcana.
Tutaj jednak w serwisówce wymiany łańcucha tylko uszczelniacz wału jest oznaczony jako element, który wymaga wymiany. Śruba koła pasowego nie posiada takiego oznaczenia.
Czy rzeczywiście śruba ta powinna być wymieniona podczas wymiany uszczelniacza, bo taką
przewiduję naprawę.Będzie odkręcana po raz pierwszy przy przebiegu 50 000km. |
|
|
|
|
Henryk
Dołączył: 31 Lip 2024 Posty: 1 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 2024-08-01, 14:29
|
|
|
Yasek, Witam, czytałem że przerabiałeś temat śruby koła pasowego tego silnika, u mnie padła uszczelka pod głowicą, muszę odkręcić rozrząd i tej śruby nie mogę ruszyć, prosił bym o pomoc, jaki gwint, lewy czy prawy. W internecie nic nie można się dowiedzieć a przecież to typowy silnik Toyoty Yaris. proszę o wiadomość. |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Samochód: Suzuki Baleno
Dołączył: 17 Wrz 2015 Posty: 1973 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-08-01, 18:53
|
|
|
Cytat: | jaki gwint, lewy czy prawy |
Na zdjęciach w sieci widać wyraźnie, że prawy. O ile zdjęcia nie są celowo w lustrzanym odbiciu? |
_________________ Sebastian
http://logado.pl |
|
|
|
|
Mały v8
Samochód: Materia
Dołączył: 03 Gru 2023 Posty: 43 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2024-08-01, 19:50
|
|
|
Tam gwint zawsze jest prawy, tylko po co ją odkręcać do wymiany uszczelki? Nie wiem dokładnie jak jest w tym modelu, ale zmieniałem w mini, i tylko zluzowałem napinacz, zdjąłem łańcuch podwieszając go żeby nie spadł s koła na wale i tyle. |
|
|
|
|
|